środa, 11 lipca 2012

Jadeitowy liść

Nie planowałam tego liścia, dopiero robiąc drugi rząd wokół jadeitowej pastylki (tak, tak, to nie kaboszon) zaczęłam kombinować - co by tu zrobić, żeby zrobić inaczej? No i wykombinowałam, a na dodatek wykombinowałam tak, żeby wziąć udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra (mimo, że jak zobaczyłam to wyzwanie, jak zwykle stwierdziłam, że wezmę udział następnym razem).
Niestety nie wiem co to za liść, podejrzewam, że jakiś egzotyczny... macie jakieś typy? do której rośliny mógłby należeć?
Liść jest dwustronny (zdjęcie 1- jedna strona, zdjęcie 2 - druga strona); zawiesiłam go na sznurze zrobionym ściegiem herringbone, inaczej -  ndebele (osobiście wolę tę drugą nazwę), obie części można nosić oddzielnie.

koraliki: Toho 15o i 11o w kolorze Gold-Lustered Dark Topaz; Toho 11o i Magatama 3mm w kolorze Sour Apple Picasso
środek: jadeit (sądzę, że nie barwiony) 2,8cm
rozmiar: długość liścia (z ogonkiem) - ok. 6cm, szerokość - ok. 3,7cm; długość sznura - 48cm, średnica sznura - ok. 0,4cm
zapięcie i kółeczka mocujące - srebro 






Praca zgłoszona na wyzwanie Kreatywnego Kufra.


6 komentarzy:

  1. wisior genialny! muszę w końcu sama zrobić coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wisior w pieknych kolorach ;) W moim top3 tego rozdania ;) No i duze zdjecia na ktorych mozna poogladac jakosc szczegolow...nie tak jak w niektorych innych blogach gdzie umieszczaja jakies zalosne miniaturki ktore maja chyba maskowac niedociagniecia i wady prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest naprawdę piękny! Może to zabrzmi dziwnie, ale kojarzy mi się z kameleonem :) Może przez kolor, kształt ... Gratuluję takiego pomysłu! :)
    Pozdrawiam,
    Dominika (wiwkawowka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny listek!!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń