czwartek, 5 lipca 2012

Incredible India

Powoli zaczynam wykańczać wszystkie rozpoczęte projekty. Ten naszyjnik zaczęłam robić miesiąc temu, ale dopiero wczoraj doczekał się "podwieszenia". Jak widać - duuuuużo złota i luzem prezentuje się bardzo okazale, ale na szyi wygląda nieco mniej wieczorowo. Wisior nie jest przymocowany do sznura na stałe, więc można nosić obie części oddzielnie. Za jakiś czas dorzucę zdjęcia na ekspozytorze.
Całość cubic RAW + kilka kombinacji ;)

koraliki: Toho w tych kolorach i rozmiarach
rozmiar: długość sznura razem z zapięciem - 44,5cm; średnica wisiorka - 4cm, grubość - ok. 6mm
zapięcie oraz kółeczka - pozłacane srebro




Do zobaczenia również w inspiracjach Kadoro :)



3 komentarze:

  1. o, świetne! zarówno sznur, jak i wisior :)

    p.s. taką małą mam prośbę ;) mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? odszyfrowywanie tych kulfonów skutecznie zniechęca do pozostawiania komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i dziękuję za info o tej weryfikacji, żyłam w przeświadczeniu, że domyślnie jest wyłączona. Już się poprawiłam :)

      Usuń
  2. Bardzo intryguje mnie ten naszyjnik, podoba mi się wykonanie, ten cały RAW co raz bardziej do mnie przemawia. Bardzo podoba mi się centralny punkt naszyjnika (ta trójkątna część) i oczywiście przestrzenny wisior :)

    OdpowiedzUsuń