poniedziałek, 25 lutego 2013

Fan...

nie mylić z Fun choć fun też ;p Więc stworzyłam takie o to kolczyki. Lubię je bo (1) są fajne (2) to mój projekt (3) są fajne i to mój projekt. Użyłam do nich dagger beadsów, które zakupiłam sto lat temu z myślą o zupełnie innych projektach, za to dzisiaj domówiłam strasznie dużo innych dagger beadsów z myślą o tych właśnie kolczykach.

Na pierwszy ogień kolczyki z turkusem :)
Rozpiętość 5cm. Kulka turkusu 8mm. Sztyfty z kulką 3mm - srebrne.




Na drugi ogień kolczyki z onyksem. (moim zdaniem z kompletnie innej bajki... może trochę lata 80, zdecydowanie mocniejsze ;))
Rozpiętość 5cm. Kulka onyksu 8mm. Sztyfty z kulką 4mm - srebrne.



I razem :)

Z serii "nie na temat" i "postanowienia noworoczne": muszę się zaopatrzyć w ekspozytory uszno-szyjne/kolczykowo-naszyjnikowe oraz w aparat, który będzie robił zdjęcia takie jak chce, a nie takie jak mu łaskawie wyjdą...


5 komentarzy:

  1. Świetne! Drugie to zupełny kosmos, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja mam ochotę chwycić za płatki i zrobić "kocha, lubi... itd" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanatstyczne, taki radosny przedsmak lata.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bo (1) są fajne (2) niepowtarzalne (3) są fajne i niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń