poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Naszyjnik letnio-ogrodowy ;)

Skończony wczoraj długaśny sznur słusznych rozmiarów. W kolorach... nie mogłam się zdecydować, czy to dżungla czy ogród, ale jednak bardziej polski ogród wczesnym latem :) W całości z Toho 8o Silver-Lined Frosted, które parę miesięcy temu odłożyłam na bok bo jakoś mi się nie spodobały, ale za sprawą tego sznura zmieniłam zdanie i następne moje zamówienie obfitować będzie w te właśnie koraliki. Sekwencja moja ulubiona, czyli losowa :)
Sznur liczy sobie 126cm długości i można go nosić na wiele sposobów - założony na raz, dwa lub trzy razy wokół szyi, związany, na kilka razy wokół nadgarstka itd. (wszystko zależy od wyobraźni właściciela).

koraliki: Toho 8o Silver-Lined Frosted w kolorach - Gray, Rosaline, Black Diamond, Lt Topaz, Peridot, Dark Aqua, Lemon, Rainb. Lime Green
średnica sznura: ok. 1cm (7 koralików w obwodzie)
długość sznura: 126cm 


Do zobaczenie również w Inspiracjach Kadoro



2 komentarze:

  1. chaotyczna metoda nawlekania to dobra metoda :D
    winszuję cierpliwości w nawlekaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sznur znalazłam w Inspiracjach Kadoro, jest rewelacyjny... i taki soczysty. Chyba sama sobie taki sprawie! mniaaaam :)

    OdpowiedzUsuń